UZUN HIRKALAR

Pazartesi, Şubat 15, 2016

  Kışa en çok yakışanlardan biri de uzun hırkalar. Böyle uzun hırkaları her türlü kıyafetle kolaylıkla kombinleyebiliyorsunuz.
  Normalde kırmızı en az tercih ettiğim bir renk olmasına rağmen bu seferki çoğu kombin detayları ya da dikiş projelerim kırmızı oldu. Malum dün Sevgililer Günü'ydü. Sevgi temalı rengimiz kırmızı. Belki de yavaş yavaş bu renge alışmaya başlıyorum. Kırmızıyı en çok siyah ve beyazla kombinlemeyi seviyorum. Üçü bir arada birbirine çok yakışıyor. Ama son zamanlarda modacılar kırmızı ile pembeyi bile kombinliyor. Hatta bu da hoş gözüküyor.
   Ben de bugün etekle kombinledim uzun hırkamı. İçerisindeki kazak da şu bildiğimiz yumuşak tüylü kazaklardan. Yaka ve kolda dantel detayları var. Bu uzun hırka uzun ceket kıvamında diyebilirim. Yani basit bir hırka havası yok, hem deseniyle hem de dokusuyla. Tok duruyor. Bu kombin özellikle kırmızı severlere gelsin. İsterseniz kombin detaylarına aşağıdaki linklerden daha yakından bakabilirsiniz.


kazak/pullover: Burdan/Here    ,  uzun hırka/long cardigan: Burdan/Here    ,    
etek/skirt: by Nilgün Özen Aydın   ,   portföy, clutch: Koton

AYNI KATEGORİYE AİT DİĞER YAZILARIM

24 yorum

  1. Uzun hırkalara bu sıralar bayılır oldum. Sizinki de çok şık.

    YanıtlaSil
  2. cool look! love this cardigan!

    YanıtlaSil
  3. Uzun hırkaların kendine has bir havası var.. Her dönem moda olabileceklerini düşünüyorum... Bu hırkanın rengi de deseni de çok hoş.. Kırmızı da yakışmış.. Bence de artık kırmızıyı tercih edilen renkler arasına almak gerek..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bence kirmiziyi daha sik kullan. Cok yakismis. Gule gule giy. 😊

    YanıtlaSil
  5. paylaşım için teşekkürler sizi takipteyim ben de beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. uZUN hırkalar kalp biz zaten dımı hehe :) yakışırrr :* mucuk!!

    YanıtlaSil
  7. Size çok yakışmış... Kırmızı da ayrıca yakışıyor. Ben çok beğeniyorum uzun hırkaları, şık duruyorlar

    YanıtlaSil
  8. Güzele her şey yakışır.Güle düle giy.Kareli oluşuda ayrı güzel. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. bu sene ben de böyle uzun hırkaları çok severek giyiyorum...

    YanıtlaSil
  10. bordo kloş bir etek nasıl kombinlenir acaba? etek bir miktar uzun ve kumaşı ince bir kaşe gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi kere kloş eteği kombinlerken üzerine muhakkak dar bir gömlek, badi ya da ceket tercih etmelisiniz. Alt geniş ise üst dar olmalı yani. Güzel beyaz bir gomlekle müthiş olur.

      Sil
  11. You look so chic with this cardigan
    Love it!
    xxx
    www.travelera.es

    YanıtlaSil
  12. Çok yakışmış, bence kırmızıya daha fazla ağırlık verin tercihlerinizde. Sevgiler... https://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  13. uzun hırkalar benim de favorim bu arada bi sürü aldım desem :)

    YanıtlaSil
  14. Pek tercih etmediğinizi söylüyorsunuz ama kırmızı yakışmış size:)

    YanıtlaSil
  15. Ben şu kırmızı rengi ne kadar sevsem de bir türlü kombinleyemeyenlerdenim :/

    YanıtlaSil
  16. Uzun hırkaları nedense pek sevemedim ben. Hatta uzun palto da giyemiyorum. Ama kimine cidden çok yakışıyor...

    YanıtlaSil
  17. Demek ki arada farklı renklere yer vermek gerekiyor. Güzelliğin her renk ve koşulda noktayı koyuyor ...

    YanıtlaSil
  18. Çok şık ama. Çok da yakışmış.:)

    YanıtlaSil
  19. Bu renk size yakışmış :) uzun hırkalara ben bir türlü alışamadım :/
    İyi günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  20. Ben de çok seviyorum bu hırkaları. Size zaten her zamanki gibi asil ve çok güzelsiniz:)))

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar Nilgün hanım, renklipastasepeti blogu arkadaşımız haftanın blogu olarak sizi tanıtmış oradan geliyorum:) İyi ki tanıtmış, gerçekten de ilgi alanıma giren moda takılar kılık kıyafet herşey var. Çok yeteneklisiniz dediği gibi, imrendim :)hırkalar harika bu arada ;) sevgiler

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Kalıp Çıkarma

Facebook Sayfam